Tomb Raider kripta vietu rokasgrāmatas ēna

Posted on
Autors: John Pratt
Radīšanas Datums: 10 Janvārī 2021
Atjaunināšanas Datums: 12 Maijs 2024
Anonim
SHADOW OF THE TOMB RAIDER | ALL CRYPT LOCATIONS GUIDE
Video: SHADOW OF THE TOMB RAIDER | ALL CRYPT LOCATIONS GUIDE

Saturs

Tomb Raider ēna ir garš spēle, ja esat pabeigts. No zvejas rīkiem un izdzīvošanas kešatmiņām līdz dārgumu lādiņiem un freskām ir daudz kolekcionējamo priekšmetu.

Kad jūs spēlējat caur spēli, jūs sastapsieties ar dažādiem kriptiem, no kuriem daudzi jūs varat atrast, izpētot vai atrodot kartes. Kopumā ir 10, un katram no tiem ir unikāls rīku gabals, kuru nekur citur nevar atrast. Šīs pārnesumi (pārnesumi) pārnēsā dažus perks ar tiem, kas Lara mīļotājiem kaujas laikā palīdz vai palīdz labāk izmantot šeit izdzīvošanas instinktus. Daži pat palīdz viņai vieglāk atrast resursus.

Jums nav nepieciešamību tie pārspēja spēli, bet viņi palīdz. Tāpat kā izaicinājumu kapenes, jums ir jāpabeidz tās, kā jūs sastapsieties, lai maksimizētu savu playtrough un end-game jaudu.

Tālāk sniegtajā rokasgrāmatā mēs ejam pāri, kur jūs atradīsiet katru kriptu, kā nokļūt tajā, un kādas viltības vai kolekcionējamie priekšmeti atradīsies sarkofāgā katras no tiem. Mēs arī esam iekļāvuši video ierakstus katram no tiem, lai labāk palīdzētu jums ātrāk paveikt.

Noteikti pārbaudiet citus mūsu rokasgrāmatas, kas ir šī raksta apakšā.

Kripts # 1: Peru džungļi

Bāzes nometne: Plane Wreckage
Vestige Rewards: Eveningstar's zābaki (novākt vairāk dabas resursu)

Pirmais kripts spēlē atrodas netālu no tā, kur jūs vispirms sākat Peru džungļu rajonā. Pēc tam, kad esat izveidoja / atrada savu pirmo bāzes nometni, saskaras ar vraku mazajā dīķī priekšā.

Iet pa krasta līniju un uzkāpt uz mazās klints tur. Izmantojiet savu priekšgala un virves bultiņa izvelciet koka sienu un iet iekšā.

Kad esat sasniedzis pirmo punktu, izmantojiet sviru pa labi, lai atvērtu vārtus priekšā. Sekojiet ceļam apkārt, domājot par trošu slazdu apmēram pusceļā, lai atrastu a sienas.

No sienas, dodies pa labi un sekojiet ceļam līdz galam. Atveriet vārtus, lai atgrieztos pie kripta sākuma. Apgriezieties un meklējiet šķelšanās sienā pa kreisi. Iet iekšā, lai atrastu nedaudz kolekcionējamu priekšmetu.

Iet atpakaļ sienas un iet taisni uz priekšu. Jūs slaidu uz leju krastmalu un atrast sarkofāgu priekšā jums. Iekšpusē jūs atradīsiet Eveninstar's zābakus, kājas gabalu, kas ļauj iegūt vairāk dabas resursu no katra avota (augu, dzīvnieku uc).

Kripts # 2: Peru džungļi

Bāzes nometne: Džungļu drupas
Vestige Rewards: Eveningstar's Cape (palielina uztveres herb efekta ilgumu)

Jūs atradīsiet šo kriptu pēc tam, kad esat atradis Jonu netālu no pārējās lidmašīnas vraki (pēc tam, kad esat pārcēlies no Kripta # 1). No bāzes nometnes nesekojiet Jonai vēl. Tā vietā dodieties atpakaļ uz ar ūdeni.

Peldēt pāri un uzkāpt uz pretējā krastmala. Dodieties taisni pa krastu uz klinšu sienu rajona aizmugurē. Uzkāpt un izmantot koku zari pāriet uz otru pusi.

Tagad jūs pamanīsiet nelielu dīķi priekšā un lielāko ūdens zonu uz muguras. Peldieties pāri mazajam dīķim apgabalā un nojaukt sienu jūs atrodaties aizmugurē. Iet cauri un pārliecinieties, ka nabagāt kolekcionējams jūsu labajā pusē apmēram pusceļā.

Turpinot, izmantojiet savu priekšgala un virves bultiņa nojaukt sienu. Pirms dodaties, paskatieties uz labo pusi atrast sienas.

Tagad dodieties caur ceļu jūs tikko atvērāt. Turpiniet līdzi un ej pa kreisi kad jūs satiekat vārtus. Uzmanies slazds šeit, griežot virvi. Kad esat to atbruņojis, sekojiet ceļam, lai atrastu citu kolekcionējams.

No kolekcionējamā, apgriezieties un paskatieties uz kreiso sienu; tur redzēsiet nelielu atvēršanu. Iet caur to.

No otras puses, izmantojiet sviru uz sienas lai atvērtu vārtus, kas pirms brīža bloķēja jūsu ceļu. Dodieties tālāk uz sienas, lai atrastu citu sviru kas atvērs vēl vienu vārtu, kas bloķēs jūsu ceļu.

Tālāk brauciet uz kāpšanas zona un dariet savu ceļu uz augšu, domājot par dažiem slazdiem paceļam. Reiz jūs atradīsiet citu sarkofāgs. Inside būs jūsu nākamais vestige, Eveningstar's Cape. Šis rīku gabals palielina uztveres herb efekta ilgumu.

Kripts # 3: Kuwaq Yaku

Bāzes nometne: Kuwaq Yaku
Vestige Rewards: Deviņi soļu zābaki (iegūst vairāk cilvēku radītu resursu no katra avota)

Jūs atradīsiet divi kripti šajā jomā.

Jūs varat atrast pirmo sākot no Kuwaq Yaku ugunskura pie restorāna / bāra, kur pēc ierašanās zonā atstāt Jonu. Ar restorāns / bārs uz muguras, iet taisni.

Kad jūs nokļūsiet tilts, lēkt no kreisās puses un peldieties uz krastu priekšā pa kreisi.

Kad jūs tur nokļūsiet, dodieties taisni uz priekšu dobums. Nirt un peldēt līdz paša dobuma galam un uzkāpt pa kreisi. Sekojiet ceļam apkārt, pārliecinoties, ka saņemsiet kolekcionējamie priekšmeti paceļam.

Ievadot ceļa beigās, pagriezies pa kreisi lai atrastu karti malas malā. Lai atrastu a sienas nākamajā istabā.

Pēc siena, bīdiet uz leju krastmalu. Pārliecinieties, ka palaidāt lielo smailes sienas kā jūs iet uz leju. Viņi aizstājēju pa kreisi, pa labi, pa kreisi.

Beigās jums būs nepieciešams lēkt un izmantot savu satveriet cirvi uz virvi šūpoties pāri zirgam.

Dodieties taisni uz priekšu, lai atrastu sarkofāgs. Jūsu atlīdzība būs deviņi soļi. Šis rīks ļaus jums novākt vairāk cilvēku radītu resursu no katra avota (ienaidnieki, utt.).

Kripts Nr. 4: Kuwaq Yaku

Bāzes nometne: Medību vietas
Vestige Rewards: „Condor Cowl of Urqu” (palielina fokusa augu efekta ilgumu)

Kripts 4 ir arī tajā pašā apgabalā. Tas būs vieglākais Kripts, lai atrastu un atvērtu visu spēli. Tomēr jums būs nepieciešama bise pirms jūs varat to atvērt, tāpēc, lai atgrieztos šajā lapā, jums ir nepieciešams nedaudz vairāk virzīties uz priekšu.

Kad jūs saņemsiet bise, dodieties uz Medību pamatu nometne.

Virzieties sprādzienbīstamā mucā pie ugunskura un ej taisni uz priekšu, krustojot banku paceļam. Kad nokļūsiet līdz galam, jūs atradīsiet kriptu uz pa kreisi.

Blastu atveriet koka barjeru un atrodiet sarkofāgs iekšā.

Jūsu centieniem jūs saņemsiet Urquas Condor Cowl. Šis rīks palielina fokusa augu efektu.

Kripts # 5: slēptā pilsēta

Bāzes nometne: Kukulkanas templis
Vestige Rewards: Jaundzimušo koka smērvielas (nodrošina papildu aizsardzību pret ugunsgrēku un nokrišņiem)

Šis kripts varētu būt visgrūtākais, ko var atrast spēlē. Ja vien jūs neesat ērgļu acis, ir liela iespēja, ka jūs to pamanīsiet.

No ugunskura vieta Kukulkanas templī, staigāt taisni pret tiltu.

Tā vietā, lai šķērsotu to, staigāt pa labi, uz klints malas.

Reiz pie malas kāpt lejā virs sāniem un rappel tālāk. Swing pārlēkt pāri klintīm pa kreisi.

Reiz tur pārmeklēt caur atveri un sekojiet ceļam. Tūlīt pēc jums pārmeklēt nākamo vietu, jūs bīdiet uz leju kamerā zemāk. Kad jūs iziet cauri, pārliecinieties, ka esat kolekcionējams jūsu labajā pusē no sienas.

Tālāk dodieties caur istabu un lēkt uz pretsvaru priekšā jums (viens istabā ar visiem ķermeņiem un dziļu bedrīti). Braukt ar pretsvaru uz leju līdz zemāk esošajai telpai.

Tikai priekšā pa kreisi jūs atradīsiet sarkofāgs. Iekšpusē būs želeja: Yaway koka gredzeni. Šis pārnesums nodrošina papildu aizsardzību pret ugunsgrēku un nolaišanos.

Neaizmirstiet ievērot kolekcionējamie priekšmeti kā jūs iziet no kripta. Lai redzētu, kā nokļūt līdz galam - un kādas slazdas un nelielas mīklas gaida, skatiet iepriekš redzamo video.

Kripts # 6: slēptā pilsēta

Bāzes nometne: Kukulkanas templis
Vestige Rewards: Ch'amaka's War Vest (palielina aizsardzību pret tuvcīņu uzbrukumiem)

Tas var nebūt īstais sestais kripts spēlē, kā jūs varat atrast citus šifrētus slēptajā pilsētā. Tomēr mēs to esam ievietojuši šajā slotā, jo jūs sastapsieties ar to, kā jūs virzīsit šo stāstu, liekot to piektajā rindā, ja jūs pievienojat stāstījumu.

Vienreiz tu iefiltrēties kulta un pabeigt griezumu ar spēles galveno antagonistu augšējā pilsētas templī, jūs atradīsiet sevi klintīs ar skatu uz nikns upi.

Kad jūs to izdarīsiet uz otru pusi, nekļūstiet tieši pretī jūsu mērķim.

Tā vietā dodieties pa kreisi un uzkāpt klintīs līdz jūs sasniegsiet ceļa beigas. Tur jūs atradīsiet ieeju uz nākamo kriptu.

Iet un rappel uz leju no dobuma. Izmantojiet savu priekšgala un virves bultas izvelciet koka barjeru priekšā. Turpiniet un turpiniet kāpt uz klintīm gar ceļu.

Kad nokļūsiet uz augšu, rappel un šūpošanās pāri pie vārtiem ar vārtiem. Pārliecinieties, ka esiet uzmanīgi, jo jūs varat nokrist no malas, jo tas ir tik sekls.

Iet caur vārtiem un līdz ceļa beigām, lai atrastu sarkofāgs. Ch'amaka's War Vest būs jūsu rīku atlīdzība. Tas nodrošina lielāku aizsardzību pret tuvcīņa uzbrukumiem.

Kripts Nr. 7: slēptā pilsēta

Bāzes nometne: Pamests ciems
Vestige Rewards: Manko zābaki (slēpt medību plēsējus)

Tas var būt nedaudz sāpes, lai nokļūtu, ja jūs nepievēršat uzmanību zemes novietojumam.

Iet uz Pamests ciems bāzes nometne. No ugunskura vieta, sekojiet ceļam, kad tā nedaudz izliekas pa labi tad taisni uz priekšu.

Kad jūs sasniegsiet akmens arkas uz priekšu, meklējiet a kāpnes karājas no ēkas pa labi.

Uzkāpt pa kāpnēm un sekojiet jumta līnijai pa kreisi.

Pārlēkt uz koks jūsu priekšā, tad lēkt uz paaugstināta akmens siena priekšā (tikai pa labi no cita akmens arka).

Iet taisni uz priekšu un savienojiet divas virves pīlārus lai izveidotu ceļu pāri zemāk esošajam ūdenim.

Uzkāpt klintis un meklējiet kripta ieeja augšpusē, ieķerti klintī pa labi.

Kad jūs sekojat ceļam, pārliecinieties, ka esat sagriezis virvi slazds tas ir tikai pagājis šķērsgriezuma sadaļā, tad, kad nokļūsiet labi, pārbaudiet abas puses kolekcionējamiem priekšmetiem pirms lekt.

Pēc lekt iedziļināties akāpeldēt uz leju un meklējiet atveri gar malām. Iet caur šo atvērumu un peldēt visu ceļu līdz koka barikāde beigās. Ja skatāties pa kreisi no barikādes, tā alas daļā, kas izliekas pa kreisi, jūs atradīsiet kolekcionējams uz akmens altāris cirsts alā.

Kad esat gatavs, nolaist barikādi un turpiniet. Beigās jūs nonāksiet komplektā soļi. Paaugstiniet tos un meklējiet kolekcionējamie priekšmeti telpā, kurā atrodaties. Kad esat pabeidzis, turpiniet līdz kāpnēm un sarkofāgs būs augšpusē.

Jūsu atlīdzība būs Manko zābaki. Tie nodrošina slēpšanu medību medībās.

Kripts # 8: slēptā pilsēta

Bāzes nometne: Zvejas rajons
Vestige Rewards: Nav

Šo kriptu var atvērt tikai, startējot sānu misija "Star Crossed", ko jūs saņemat Uchu Skull Cave.

Kad esat pabeidzis sānu misijas pirmo daļu, jums tiks uzdots atrast Glābēja Amulets. Jūs varat nokļūt līdz apgabalam, kurā šis kripts atrodas agrāk, bet ieeja būs atvērta tikai tad, kad sāksiet meklēt Glābēja Amuletu.

No Zvejas rajona ugunskura vieta, skaties tieši pa ezera krastu.

Kāpt koks starp jums un tuvākā būda. Uzkāpt pa visu klints virsmu un paņemiet visu kolekcionējamie priekšmeti nometnē augšpusē.

Paskatieties gar klints uz labo pusi atrast kripta ieeju.

Pēc iekšpuses sekojiet ceļam un rāpot zem šķēpu slazds. Tomēr esiet uzmanīgi, lai nesaskartos bedres lamatas kas atrodas tieši tālāk.

Satveriet sienas ceļa beigās un izmantojiet savu izvēlēties cirvi atvērt sienu pa kreisi. Iet cauri un atbruņojiet slazdiem gar ceļu (esiet uzmanīgi ritot zem pirmā šķēpu slazda, jo tas ir viegli iedarbināms tieši pēc tam). Slazdu otrā pusē paņemiet visu kolekcionējamie priekšmeti telpā un uzkāpt sienas kreisajā pusē Tavā priekšā.

Kad jūs nomest lejā, tu gribi iet taisni. Tomēr jūs varat doties pa labi kamerā, tad pa labi atkal (pārmeklēt zem durvīm), lai sasniegtu citu kameru ar zeltu.

Iet atpakaļ uz galveno ceļu un sekojiet tai tiltam, kas ved uz sarkofāgu.

Nerunājiet vēl - tas ir, ja lietas kļūst mazliet grūts. The tilts sabruks kad jūs mēģināt šķērsot to, iegremdējot jūs zemāk esošajā ūdenī. Peldieties uz leju un atrodiet caurums sienā lai sasniegtu citu teritorijas daļu.

Reiz iekšā šajā tempļa daļā paskatieties uz labo pusi. Labajā pusē jūs redzēsiet a sviru. Piespiediet to, lai paceltu ūdens līmenis.

Peldēt caur durvis pretējā galā, peldēt uz virsmu, tad peldieties pāri nākamajai telpai. Šajā telpā jūs atradīsiet citu sviru labajā pusē. Mest to un peldēt tik ātri, cik iespējams, atpakaļ pie durvīm, ar kurām jūs nonācāt pirms tā aizveras.

Jūs atkārtojat procesu trešajā reizē, izņemot, ja šoreiz peldēsit caur caurumu griestos, kad durvis aizveras pārāk ātri. Sadaliet barikādi, peldieties caur sienu plaisu un virsmu sarcohpoagus.

Jūs nevarēsiet saņemt šo preci. Tā vietā jums būs 125 exp un 750 glābšana.

Kripts # 9: slēptā pilsēta

Bāzes nometne: Savvaļas džungļi
Vestige Rewards: Sešu debesu gredzeni (ātrāka veselības atjaunošana)

Šis kripts atrodas pie ieejas Challenge Tomb Slēptas pilsētas savvaļas džungļu laukums.

No bāzes nometne, iet pa kreisipēc Challenge Tomb marķieriem. Kad jūs nokļūsiet dziļš ūdens, griezieties pa kreisi atkal un uzkāpt krastmalā un tad koks.

Brauciet uz klints sejas gar ūdenskritumu. Kad nonākat augšā, pagriezieties pa labi un ieiet kriptā.

Esiet piesardzīgi grīdas lamatas ievadot. Pārlēkt pār to un paņemiet kolekcionējams.

Iet caur kreka sienā un uzņemt kolekcionējamie priekšmeti nākamajā istabā. Sekojiet ceļam taisni priekš zelta vēnu vai sekojiet ceļam uz pa labi uz nākamo apgabalu.

Ceļa beigās lēkt kameras apakšā. Tur būs siena, lai pārtrauktu ar savu izvelkto cirvi, lai pārietu. Pagriezieties uz pa kreisi un kāpt līdz, lai atrastu a kolekcionējams. Un paskatieties uz siena pretī salauzamai sienai atrast a sienas.

Iet cauri the salauzama siena un šūpoties pāri bedres lamatas tikai iekšā. Sekojiet ceļam uz leju un pāriet a uzbrauktā siena pa labi. Dodieties šādā veidā, lai turpinātu vai pagrieztos pa kreisi, lai pārietu uz ceļa beigas a kolekcionējams.

Atpakaļ uz galveno maršrutu, šķērsojiet koka sijas klints augšpusē, lai atrastu sarkofāgs. Jūsu atlīdzība būs sešu debesu gredzeni. Tie padara jūsu veselību ātrāku.

Kripts Nr. 10: Sanhuanas misija

Bāzes nometne: Riverside
Vestige Rewards: Kantu Gilded Vest (palielina medību pieredzi)

Lai piekļūtu šim kriptam, jums jāuzsāk izsauktais sānu uzdevums "Izpētīt vietējās noslēpumus", ko jūs varat saņemt no diviem pētniekiem, kas atrodas netālu no upes, pa kreisi no RIverside ugunskura. Tāpat kā Kripts 7, jebkurā laikā varat atrast ieeju šai vienībai, bet tas netiks atvērts līdz brīdim, kad sāksiet šo misiju.

No diviem pētniekiem, šķērsot upi un sekojiet ceļam gar vilku den.

Iet uz pāri krustojumam un nospiediet krustiņu uz pjedestāla. Ievadiet kriptu un rappel. Kad jūs nokļūsiet otrais kritums, jūs varat vienkārši lēkt tā ir zem ūdens.

Peldēt uz Isabella. The sarkofāgs būs blakus viņai. Atveriet to, lai iegūtu Kantu Gilded Vest, kas dod jums vairāk pieredzes medībām.

Pārliecinieties, ka skatāties iepriekš redzamo videoklipu, lai iegūtu visus kolekcionējamos priekšmetus, kas ir izliekti gar kripta izejas ceļu.

---

Tas ir katrs kripts Tomb Raider ēna. Noteikti pārbaudiet mūsu pārējās kolekcijas, labākās prasmes un risinājumus Challenge Tombs.