Posted on
Radīšanas Datums: 14 Augusts 2021
Atjaunināšanas Datums: 8 Maijs 2024
Anonim
Karš Dievs 2018 & rpar; Guide & kols; Nornir Puzzle Krūškurvja atrašanās vietas un risinājumi - Spēles

Saturs

Ir daudz dažādu lādes, lai savāktu kara dievspirmais brauciens uz PS4. Daudzās no tām būs hacksilver, bet citās - rūnas. Tomēr citi, ko sauc par „Nornir Chests”, ietver Kratos uzlabojumus, piemēram, veselību un dusmas. Jūs vēlaties izmantot šos uzlabojumus, jo viņi padarīs jūsu braucienu daudz vieglāku.

Katrs no šiem naudas līdzekļiem ir labi paslēpts un aizķerts aiz rūnu (vai roņu) kopuma, kas darbojas kā mazas mīklas. Lai atbloķētu Nornir lādes, jums būs nepieciešams lauzt trīs plombas, kas bloķē katru no tām. Daži rūnas būs viegli atrodami, savukārt citi iznīcinās.

Šī rokasgrāmata parādīs, kā atrast katru krūtīm, kā arī to, kur atrast katru rune pārklājumu.

Wildwoods: 1 Nornir krūtīs

# 1: pēc pirmās kaujas (veselības uzlabošana)

Kad esat uzvarējis savu pirmo Draugrīdi Wildwoods, brauciet taisni uz priekšu. Iet gar dzīvības akmeni uz zemes un pret bloķēto eju priekšā. Ielauziet koku, lai atrastu šo Nornir krūtīm.

1. zīmogs: Kad jūs ieiet alcovā, pirmais rune zīmogs ir uzreiz pa labi - kāpņu otrā pusē. Mest savu cirvi, lai to izjauktu.

2. zīmogs: Otrais rune ir krūšu labajā pusē, sēžot pie sienas.

3. zīmogs: Trešais rune ir istabas kreisajā pusē akmens sarkofāgā.

River Pass + ragana ala: 5 Nornir lādes

# 1 Pēc Revenant (veselības atjaunināšana)

Tāpat kā ar pirmo artefaktu šajā jomā, jūs aizvedīsiet laiku, lai nokļūtu pirmajā Nornir krūtīs upes krastā. Pēc tam, kad cīnīsieties ar Revenantu, kurš nāks pēc Smagā Drauga, uzkāpt uz otro stāstu un pagriezieties pa labi. Tieši uz priekšu jūs redzēsiet krūtis starp dažiem atkritumiem.

Piezīme. Ja pa labi pagriezieties pa kreisi, atradīsiet svētnīcu.

1. zīmogs: Augšējā labajā stūrī, saskaroties ar krūtīm.

2. zīmogs: Apgriezieties un skatieties uz augšu. Pa kreisi no tilta, kas atrodas prom no attāluma (kas nav tuvākais jums) un garām ķēdei, jūs redzēsiet otru rune.

3. zīmogs: Nolaidiet tuvāko tiltu un iet pāri. Kad esat pāri, apstājieties un skatieties uz augšu un pa kreisi. Trešais rune zīmogs atrodas alcovā.

# 2: pēc ķīļveida griestu puzzle (Rage Upgrade)

Pabeidzot ķīļveida griestu mīklu (un pēc tam, kad Atreus pievienosies jums otrā pusē), apgriezieties un uzkāpt smailes kontrakcijā. Paskaties labi un atrodiet krūtīm.

1. zīmogs: Apgriezieties no krūtīm un skatiet klints zīmogu uz klints.

2. zīmogs: No 1, pagriezieties pa kreisi un skatieties.

3. zīmogs: Šis ir mazliet grūts. No 2, atkal paskatieties pa kreisi un skatiet zilās plakstiņus aiz plāksnes. Paaugstiniet platformu, uz kuras esat gatavs, lai iegūtu labu leņķi, no kura jūs varat izmest savu cirvi.

# 3: pēc smilšu mīklas un trola cīņas (veselības uzlabošana)

Kad esat pabeidzis smilšu mīklu, jūs iet cauri dobumam un cīnīsieties ar trollu otrā pusē. Sakauj viņu un paskatieties pa kreisi no laukuma. Pie malas atradīsiet šo krūtīm. Blīves šeit ir zvani, un, lai to atvērtu, viņiem ir ātri jāapgriež.

Bell 1: Tieši virs krūtīm.

Bell 2: Paskatieties pa kreisi un uz augšu. Šis zvans ir tieši aiz sevis klintī ar skatu uz ūdenskritumu.

Bell 3: No krūtīm iet pa labi un caur milzu kauliem. Tieši uz priekšu, visā zonā, trešais zvans atrodas pie klints.

Vienkāršākā metode ir skriet zvani šādā secībā: 3,1,2. Katrai zvans būs tikai dažas sekundes. Jūs saņemsiet Idunn Apple jūsu nepatikšanām.

# 4: ragana alā (nevar sasniegt pirmo vizīti)

Šo krūtīm var atrast raganu alā pēc tam, kad esat pārspējis murgus. No tilta pagriezieties apkārt un paskatieties uz laukuma aizmuguri (pret raganu māju). Zemāk jūs redzēsiet krūtīs ūdenī.

Tomēr jūs nevarat saņemt šo krūtīm. Jūs varat atgriezties, kad Atreus var veidot tiltus.

# 5: Izejot no alas no akas (nevar sasniegt pirmo vizīti)

Tā kā jums būs nepieciešama arī Atreus, lai jūs varētu nokļūt alā esošajā ūdenī, pirmo reizi, apmeklējot šo apgabalu, jūs nevarēsiet iziet cauri labi. Bet, kad varēsiet sasniegt krūtīm, jums būs nepieciešams Hei vējš, lai to atvērtu. Mēs atjaunināsim šo rokasgrāmatu ar ekrānuzņēmumu un darbībām, kad mēs piekļūsim šai zonai.

Foothills: 1 Nornir krūtīs

# 1: Pēc tikšanās Sindri

Galu galā jūs satiksies ar Broka brāli Sindri. Pēc runāšanas ar viņu, atstāj savu nometni un iet taisni uz priekšu. Ienaidnieki nārstos un radīsies ilgstošs konflikts. Kad esat uzvarējis visus ienaidniekus, dodies uz kalna un dodieties pa labi. Apkārtnes aizmugurē atradīsiet šo Nornir krūtīm.

Lai to atvērtu, katrs no trim pagriežamajiem stabiem būs jāsaskaņo ar rūnām uz krūtīm. nav jautājums par to, kuri stabi rāda, kuri rūnas tā kā katram polimam nav visu to skaldīto rūnu. Lūk, kas jums jādara:

Pole 1: Tieši pa kreisi no krūtīm. Šis ir jāgriežas pie simbols "squiggly".

Pole 2: Apgriezieties un dodies atpakaļ uz kalna. Pagriezieties pa kreisi, un jūs redzēsiet šo polu, kas atrodas pie klints tieši virs acu līmeņa. Šis ir jāgriežas pie "P" simbols.

Pole 3: Pagriezieties pa labi un sekojiet ceļam uz kritušo koku. Šo polu lielākoties aizēnos indīgs migla. Mest savu cirvi pie miglas pole, lai atklātu rune. Šis ir jāgriežas pie "B" simbols.

Alfheim: 4 Nornir lādes

# 1: Gaismas elfu rezervāts (veselības uzlabošana)

Pēc tam, kad uzvarēja ienaidniekus pludmalē pie Light Elf Sanctuary, sekojiet ceļam, līdz tas dodas. Paņemiet pa kreisi un jūs nonāksiet iepriekš attēlotajā apgabalā. Nornir krūtis atrodas pajumtes iekšpusē.

Šai zonai nav zvanu, bet krūšu atvēršanas secība ir šāda:

1. Zvans virs durvīm
  2. Pagriezieties pa kreisi un apzīmējiet trešo zvanu
  3. Pagriezieties pa kreisi un apzīmējiet sesto zvanu

Krūtīs jūs atradīsiet Idunn Apple.

Piezīme: Ja jūs nezināt, kā nokļūt Gaismas elfu svētnīcā, pagriezieties pa labi, tiklīdz ieiet Gaismas ezerā. Ejiet līdz galam. Tad pagriezieties pa labi un sekojiet kanālam. Jūs atradīsiet krastu un tur varat doks.

# 2: Ringed Temple Trench (veselības atjaunināšana)

Pēc tam, kad ieiet gredzenveida templī, sagatavojieties cīņai pret tumšajiem elfi. Kad esat to uzvarējis, turpiniet iet pa tranšeju kreisajā pusē. Galu galā jūs nonāksit nākamajā Nornir krūtīs, kas atrodas sienā.

Iet uz labo pusi un aktivizējiet riteni tā, lai jūsu priekšā esošā vidējā daļa nolaistu. Mest savu cirvi, lai cementētu to vietā.

• 1. zīmogs: Nomest lejā. Visā platformā priekšā.
  • 2. zīmogs: Apgriezieties. Uz sienas aiz stūres.

Tagad uzkāpt atpakaļ uz augšu un pagrieziet riteni uz leju, lai abas grīdas daļas (vidējā daļa un daļa, uz kuras stāvat) nolaižas. Mest savu cirvi, lai cementētu to vietā.

• 3. zīmogs: Apgriezieties. Uzkāpt līstī, lai atrastu to sienā.

Jūs saņemsiet Idunn Apple par visiem jūsu centieniem.

# 3 gredzenveida templis ar durvīm (Rage Upgrade)

Kad jūs sasniedzat pareizo gredzenveida templi, zilās durvis priekšā būs bloķētas. Pirms turpināt stāstu, pagriezieties pa kreisi un izpildiet soļus uz leju. Apakšā pagriezieties pa labi, un jūs redzēsiet vārtus ar diviem mezgliem, vienu turot to aizvērtu, bet otru - no griestiem. Vienlaicīgi mest savu cirvi un iznīciniet abus.

Pēc tam, kad vārti ir atvērti, jums ātri jāapgriež trīs zvani.

• Bell 1: Koridora beigās virs krūtīm.
  • Bell 2: Pa kreisi no vārtiem, kas atrodas sienā.
  • Bell 3: Aiz jums, pagriezās leņķī.

Nav viegli atvērt šo krūšu, izņemot to, ka tā ir ātra. Mēs atklājām, ka 3,2,1 sekvence bija visefektīvākā. Pieprasiet savu Bloodmead rags.

# 4: pie vārtiem (Rage Upgrade)

Pēc tam, kad Atreus iegūs spēju uzbūvēt vieglus tiltus, jūs galu galā atgriezīsieties tempļa galvenajās durvīs, tās, kuras nevarēja atrasties Nornir krūtīs 3. Bet nekad neiziet cauri durvīm! Tā vietā apgriezieties un novietojiet kristālu ligzdā zem pajumtes.

Kad ir izveidots vieglais tilts, uzkāpt uz augšu, lai atrastu ceturto Nornir krūtīm. Atverot šo, ir vēl viens ātruma un precizitātes tests.

• Bell 1: Patvēruma iekšpusē, tieši virs krūtīm.
  • Bell 2: Virs pa kāpnēm pa labi (kur uzkāpa).
  • Bell 3: Ārpus loga Bell 2 pretējā pusē.

A Bloodmead rags būs iekšā.

Kalns: 2 Nornir lādes

# 1 kalna iekšpusē (Rage Upgrade)

Kad esat pabeidzis vieglo mīklu, kad pirmo reizi ieiet kalnā (kur briežu dievs sēž tronī), labajā pusē atvērsies eja. Iet cauri un sekojiet ceļam. Pēc cīņas pret Revanantu, uzkāpt līstē un uzvariet visus Draugr.

No līknes, kuru jūs sākotnēji uzkāpa, lai nokļūtu šajā zonā, dodieties pa kreisi. Vai Atreus rada vieglo tiltu un iet uz augšu. Tur jūs atradīsiet šo Nornīra krūtīm. Un tāpat kā krūtīs Foothills, jums būs jāsaskaņo rūnas uz trim apgriezāmiem stabiem.

Pole 1: Tilta pēdas labajā pusē. Šim polim ir jāparāda simbols "R".

Pole 2: Dodieties uz klintīm, uz kurām jūs uzkāpa, lai nokļūtu šajā jomā. Paskatieties uz augšu un pa kreisi, lai atrastu to virs klints. Šim polim ir jāparāda simbols "B".

Pole 3: Nolaižot leņķi no 2. poles un nekavējoties pagriezieties pa labi. Šim polim ir jāparāda simbols "N".

Jums tiks apbalvoti ar a Bloodmead rags.

# 2: pēc trieciena bultu iegūšanas, kur Hel-Walkers dievkalpojumi (veselības uzlabošana)

Pēc tam, kad atradās Artifact 3 pie tilta, un, izmantojot tur spaiņu spaini, lai izveidotu jaunu ceļu, jūs nokļūsiet ar alpu, kas pārklāts ar sulu. Tam nebūs kristāla šaušanai.

Tomēr virzieties uz Hel-Walkers, kas godina priekšā. Jūs viņi godinās nākamo Nornir krūtīm. Uzvariet tos un izmantojiet sulas izsmidzinātāju, lai atvērtu iepriekš aizslēgtu alku (alcovā ir arī svētnīca).

1. zīmogs: Numurā ar svētnīcu. Pagriezieties pa labi un skatieties.

2. zīmogs: Dodieties atpakaļ uz istabu ar sulas dozatoru un izmantojiet sulu, lai pazeminātu tiltus. Šķērsojot tiltu, izskatās labi. Iekšpusē ir atvērums ar zīmogu.

3. zīmogs: Pēc ienaidnieku uzvarēšanas pāri tiltam, izmantojiet riteni, lai paceltu tiltu uz nākamo līmeni. Iesaldējiet rīkus blakus tai. Iet pa tiltu un izskatās labi. Seal ir gar sienu.

Jūs saņemsiet Idunn Apple jūsu centieniem.

Deviņi ezeri: 4 Nornir lādes

# 1: Lookout Tower's Spike Trap (veselības atjaunināšana)

Iet uz Tyras tilta beigām (pretī kalnu pakājēm) un dodieties pa labi. Nolaidiet un nolieciet taisni. Pēc dažiem soļiem jūs redzēsiet Nornir krūtīs kreisajā pusē. Lai atvērtu šo, jums būs jāzvelt trīs zvani, bet tie ir iestrēdzis aiz trim smailes slazdiem. Lai samazinātu tapas, spiediet apgriežamo polu virs krūtīm.

Bell 1: Pa kreisi no pagriežamā pola.

Bell 2: Augšup un pa labi no Nornir krūtīm.

Bell 3: Bell tiesības 2.

Pieprasiet savu Idunn Apple.

# 2: krastā aizmirstās alās (veselības uzlabošana)

Jūs tiešām nevarat palaist garām šo Nornir krūtīm. Jūs to redzēsiet krastā, tiklīdz jūs piestājiet aizmirstās alās. Vispirms izņemiet ienaidniekus, tad dodieties uz kreiso pusi, lai atrastu zīmogus. Šoreiz viņi visi ir vienā vietā, bet puzzle ir nedaudz atšķirīga.

Blīves atrodas uz atsevišķām rotējošām rokām. Rezultāts ir viens un visi ieroči. Cits, un ieroči spin ātrāk. Jums ir tikai dažas sekundes, lai sasniegtu visus tos labākā secība ir: Apakšā, vidū, augšā vai augšā, vidū, apakšā.

Otrajā vidējā zīmoga piestiprināšana aptur visus blīvējumus. Pabeidziet puzzle un atveriet krūtīm, lai iegūtu Idunn Apple.

# 3: Gaismas elfs priekšpostens pēc ūdens nolaišanās otrā reize

Pēc tam, kad ūdens deviņdesmit ezerā nolaižas otro reizi, tiks atklāts Gaismas elfu priekšpostenis. Tas ir pa kreisi no Helhejas torņa - teritorija ar drupām ūdenī. Uz salas ir 5. līmeņa troll, kā arī nedaudz augsta līmeņa indes ienaidnieku.

Uzvariet savus pretiniekus un paskatieties pa kreisi no vārtiem. Smash dēļi atklāt kristālu. Izveidojiet vieglu tiltu līdz krūtīm.

1. zīmogs: Paskatieties uz klints aiz krūtīm. Zīmogs ir t acu līmenis drupu pretējā pusē.

2. zīmogs: No krūtīm pagriezieties pa labi. Iet caur vārtiem un apstājieties. Vēlreiz pagriezieties pa labi un paskatieties uz šķelto tiltu ūdenī. Zīmogs atrodas jums tuvākajā slejā.

3. zīmogs: No turienes dodieties pa kreisi un pa ceļu. Ievērojiet to līdz galam - līdz jūs varat uzkāpt pie sienas vai pa ķēdi. Zīmogs tiks piestiprināts jūsu priekšā esošajā vārtu sienā.

# 4: Ravenas klintis, ko izmanto Hel

Vēl viena joma, kas tiks atklāta pēc tam, kad ūdens deviņdesmit ezerā nolaisties otrreiz. Doks pie jaunās piezemēšanās pie Raven klintīm. Padariet savu ceļu apkārt ceļam, un jūs, protams, nonāksit Nornir krūtīs. Lai iznīcinātu plombas, jums būs nepieciešams iztīrīt šeit konstatēto izaugsmi, kā arī izmantot Hel vējš, lai izvēlētos pareizos rūnas.

Piezīme: Lai izvēlētos braucienus pa pīlāriem ap apkārtni, aktivizējiet katru pīlāru ar Hel Vējš un ļaujiet riņķiem rotēt. Kad parādās vēlamais rune, noņemiet Hel mezglus no mezgla uz citu mezglu. Šis pēdējais solis bloķēs rune vietu.

1. zīmogs: Pa labi no krūtīm līdz augstākajam klints. Jāparāda simbols "R".

2. zīmogs: Pa labi no krūtīm, bet tādā pašā līmenī kā krūtīs. Jāparāda simbols “N”.

3. zīmogs: Pa kreisi no krūtīm, augšup pa klints. Jāparāda simbols "P".

Fafnira noliktava: 1 Nornir krūtīs

# 1: Meža zona pirms noliktavas (Rage Upgrade)

Pēc Sidnira aizbraukšanas jūs pārmeklēsiet caur klintīm un iziet mežā. Kad jūs veicat ceļu uz augšu no rāpošanas vietas, jūs varat atrast Ravenu, kas piestiprināts pie filiāles straumē (kreisajā pusē, pirms jūs uzkāpt pirmajā rindā).

Turpinot uz priekšu, jūs sastapsieties ar Reavers. Sakauj tos un paskatieties uz labo pusi no Nornir krūtīm. Šīs krūšu blīves atkal ir zvani.

Bell 1: Tieši virs krūtīm.

Bell 2: Uz augšu un pa labi no krūtīm.

Bell 3: Virs ūdenskrituma apgabala gala galā.

Atlīdzība par šīs Nornir krūtis atvēršanu ir a Bloodmead rags.

Helheim: 1 Nornir krūtīs

# 1: pēc "Kārta 2" trofejas (Rage Upgrade)

Atgriežoties Helheimā, dodieties taisni uz priekšu un skatieties uz leju. Šī Nornir krūtis ir zemāk ekrāna labajā pusē. Jūs to vēl nevarat iegūt, bet pēc pāris minūtēm sekojiet stāsta ceļam, un jūs to varēsiet nabagt.

Galu galā jūs ieradīsieties uz kuģa. Bet tā vietā, lai iekāptu un turpinātu savu braucienu, sekojiet ceļam. Jūs nonāksit pie Nornir krūtīm.

1. zīmogs: Ir milzīgs bloks, kas atrodas pa labi no krūtīm. Pārvietojiet to līdz pusei un tad ieiet atstarpē pa kreisi. Bloka aizmugure būs atvērta un zīmogs būs iekšpusē.

2. zīmogs: Pārvietojiet bloku līdz galam. Šis zīmogs aiz bloka.

3. zīmogs: Kāpiet bloku pēc tam, kad esat to pilnībā izbraucis. Paskaties uz krūtīm pa labi. Zīmogs atrodas uz ūdens pīlāra.

Tyr's Temple: 1 Nornir krūtīs

# 1: Aiz ķīļveida slazdiem Tyr's Vaultā (Bounty simbols)

Pāriet caur stāstu, jūs nonāksiet pie Tyr's Vault. Drošība šeit ir intensīva un stāv jūsu ceļā. Galvenajā zālē ir trīs koncentriski gredzeni, kas liek jums izmantot Hel's Wind, lai iegūtu pagātni. Katru reizi atver jaunu problēmu jomu.

Kad otro gredzenu izmantojat Hel's Wind, jūs atvērsiet divas durvis. Jūsu labajā pusē būs Nornir krūtis, kas ir diezgan grūti palaist garām.

1. zīmogs: Numurā ar riteni. Apgriezieties no riteņa, lai atrastu to pie sienas aiz sevis.

2. zīmogs: Iet uz istabu ar ķīļveida slazdiem, kas nāk no griestiem. Paskaties uz pirmā slazda labās rokas.

3. zīmogs: Iet uz Nornir krūtīm un apgriezieties. Blīvējums atrodas nelielā caurumā pirmā sasmalcinātā kontūra apakšā.

Veithurgard: 1 Nornir krūtīs

# 1: Pūķa kreisajā krastā

Iet uz pūķa piesieti un pagriezieties pa kreisi. Turpiniet ceļu pa tiltu un caur Stonehenge līdzīgo dievkalpojumu zonu. Pagriezieties pa labi, augšup pa soliem un pa labi. Uzkāpt mazajā malā un Veithurgard krūtīs būs taisni uz klints.

1. zīmogs: Tuvojoties krūtīm, griezieties pa labi, kad nonākat pie durvīm. Zīmogs būs sienā.

2. zīmogs: Turpiniet garām krūtīm, līdz nokļūsiet pie mazā tilta. Pagriezieties pa labi un zīmogs atrodas klintīs.

3. zīmogs: Turpiniet no pēdējā zīmoga un pagriezieties pa labi, kad ceļš šķērso. Iet uz ceļa beigām, no kura paveras skats uz ūdeni. Pēdējais zīmogs ir klintīs.

Konunsgard: 1 Nornir krūtīs

# 1: pēc mītisko priekšmetu vākšanas

Nornir krūtis Konunsgardā ir visintensīvākā krūtis, kas atrodama visā kara dievs. Tas prasa, lai jūs pabeigtu visus Dwarven sānu quests, ko jums sniedza Brok un Sindri. Tad (!), Pirms nokļūsiet tajā, jums būs jādodas cauri visai teritorijai.

Tomēr pēc tam, kad esat ieguvuši trīs mītiskos priekšmetus, kuru uzdevums ir izgūt, jūs atgriezīsieties uz balkona. Nornir krūtīs būs tur. Lai aktivizētu plombas, jums būs nepieciešami Hel vēji un ātrie refleksi.

1. Aktivizējiet tukšo runu ar Hel vējiem
  2. Noņemiet vējus, kad rune joprojām ir tukšs, lai to aktivizētu
  3. Spin otru zvanu ar Hel vējiem
  4. Nospiediet stacionāro zvanu
  5. Mest cirvi, lai sasniegtu pārējos divus zvanus

Veicot visus šos soļus, jums jāatver Nornir krūtis. Pabeidziet meklējumus un saņemiet Tāpat kā naftas un ūdens trofeja lai pabeigtu visus Broka un Sindri sānu uzdevumus.

---

kara dievs ir milzīga spēle, par to nav šaubu. Ir daudz kolekcionējamo priekšmetu, lai atrastu gar braucienu. No artefaktiem līdz svētnīcām un Odina Ravens, pārliecinieties, ka jūs pārbaudiet mūsu citu kara dievs ceļvedis, kamēr esat šeit.